به گزارش خبرگزاری کرامت؛ با توسعه بسترهای فروش آنلاین محصولات در فضای مجازی بسیاری از شهروندان به سمت خریدهای غیر حضوری رفته اند و از آنجایی که در این روش خرید به صورت آنلاین است بسته مشتریان به صورت مرسولههای پستی برایشان ارسال میشود.
اما گاهی اوقات ممکن است هنگام دریافت بستههای پستی با معیوب بودن جنس خریداری شده مواجه شویم که در اینجا به چگونگی شکایت از بسته معیوب پستی میپردازیم.
سید محمدجواد هاشمی وکیل پایه یک دادگستری درباره باز و معیوب شدن بسته پستی بیان کرد: اگر در زمان تحویل بسته پستی، مخدوش و یا پاره شده بود، فقط کافی است با تلفن همراه خود از تمام جهات بسته بندی عکس گرفته و سپس محموله را بازکنید. اگر محتویات بسته آسیب دیده بود با مراجعه به سامانه «ثبت شکایات شرکت پست»، شکایت مربوطه را ثبت کنید.
وی ادامه داد: شرکت پست حداکثر ظرف ۴۸ ساعت از طریق پیامک نتیجه شکایتتان را اطلاع خواهد داد.
این وکیل دادگستری افزود: اگر بسته بندی مرسوله پستی سالم بود اما محتویات داخل بسته پستی صحیح و سالم نبود نمیتوان از اداره پست یا بیمه طلب خسارت کرد در این مواقع لازم است که به فرستنده مرسوله مراجعه و خسارت را از فرستنده مطالبه کرد.
« خبرگزاری کرامت، راوی حقیقت »
در عصر فریب، در روزگاری که با جنگ روایتها توسط امپراطوریهای رسانه ای رو به رو شده ایم در زمانی که حقیقت را به گردباد میسپارند تا دیده نشود و در دنیایی که خاموشی را برای تاریکی میخواهند ما شمعی برافروخته ایم تا سر آغاز روشنایی گردیم، صدای بینوایان شدهایم تا روایت کنیم حقیقت را...
دفتر مرکزی خبرگزاری در محل ساختمان مرکز اطلاع رسانه و رسانه های نوین مجمع جهانی کرامت است.
تمامی فعالیتهای «خبرگزاری کرامت» در مسیر آگاهی بخشی و برای تعالی بینش است، این خبرگزاری زیر مجموعهای از مرکز اطلاعرسانی و رسانه های نوین «مجمع جهانی کرامت» بوده و فعالیت های آن با هماهنگی آن نهاد معظم صورت میگیرد. ضمنا بروندادها و محصولات متنوع رسانه ای این مجموعه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعالیت های آن متاثر از تشکیلات مومنانه مجمع جهانی کرامت و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.