به گزارش کرامت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در نشست مجازی با نمایندگان شبکه فروش سخن میگفت، با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه بدون حضور شبکه فروش و انجمن های صنفی هیچ معنا و مفهومی ندارد و نهاد ناظر برای جلب رضایت نمایندگان این شبکه، تمامی توان حاکمیتی و فنی خود را به کار خواهد گرفت.
رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از تعامل سازنده نهادنظارتی و شبکه فروش، حضور نمایندگان شبکه فروش در نشست مجازی (کلاب هاوس) در نشست های مشترک را خواستار شد و افزود: در خصوص ابهامات آیین نامه ۱۰۲ به ویترین ارزشمند صنعت بیمه اطمینان میدهم که درنخستین جلسه شورای عالی بیمه بازنگری قابل قبولی در راستای تامین نقطه نظرات ایشان صورت خواهد گرفت.
وی رشد پرتفوی و افزایش ضریب نفود بیمه را در گرو تلاش و دلگرمی شبکه فروش و رفع دغدغه های معیشتی آنان ارزیابی کرد و اظهار داشت: وظیفه ذاتی نهاد ناظر صنعت بیمه ایفای حقوق شبکه فروش است و تصمیمی در تضاد با منافع این عزیزان اتخاذ نخواهد شد.
رئیس شورای عالی بیمه از رشد هماهنگ پرتفوی بیمه با نرخ تورم خبر داد و افزود: سودآوری متناسب صنعت بیمه با نرخ تورم یک دستاورد بزرگ است که در آینده نزدیک و با تلاش هر چه بیشتر شرکت ها و همچنین شبکه فروش بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
وی افزایش سودآوری صنعت بیمه از ۸۵۰ میلیارد تومان به ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان ظرف سه سال را قابل تامل دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه در شبکه فروش اعم از کارگزاران، نمایندگان و بازاریابان از مهمترین عواملی است که میتواند رشد قابل توجه این صنعت را به دنبال داشته باشد.
رئیس کل بیمه مرکزی از ضرورت آموزش بازاریابان و شناسنامه دار شدن این قشر در صنعت یاد کرد و گفت: با جذب بازاریابان حرفه ای و آموزش دیده خانواده صنعت بیمه شاهد جمعیت سیصدهزارنفری خواهد شد و رشد سه برابری پرتفوی صنعت بیمه در گرو افزایش بازاریابان است.
وی سیاست بیمه مرکزی را در فرایند عملیاتی بیمه گری، انبساطی و توسعه محور اعلام کرد و گفت: در تمامی رشته های بیمه ای با رفع موانع و ارائه راهکارهای متناسب به سمت تحقق اهداف صنعت بیمه حرکت خواهیم کرد.
سلیمانی از طرح ها و برنامه هایی در راستای ارتقای جایگاه کانون های صنفی بیمه ای نیز خبر داد و برای برپایی جلسات هم اندیشی در سطوح مختلف بین نهاد ناظر و نمایندگان کانون ها اعلام آمادگی کرد.
وی عضویت اعضای کانون های صنفی در مراکز و کمیسیون های تصمیم ساز را منوط به همخوانی با قوانین بالادستی عنوان کرد و گفت: رابطه قراردادی بین شرکت ها و نمایندگان برای نهاد ناظر قابل احترام است و بیمه مرکزی همچنان از تعیین تکلیف ها غیرضروری پرهیز خواهد کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی به اهمیت بار کارشناسی مصوبات شورای عالی بیمه اشاره کرد و اطمینان داد آیین نامه ۹۲ نیز با نگاه کارشناسی توام با مساعدت، اصلاح خواهد شد.
در این نشست تنی چند از مدیران و مسئولان و همچنین نمایندگان شبکه فروش با ابراز رضایت از این گفتگوی سازنده به طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
« خبرگزاری کرامت، راوی حقیقت »
در عصر فریب، در روزگاری که با جنگ روایتها توسط امپراطوریهای رسانه ای رو به رو شده ایم در زمانی که حقیقت را به گردباد میسپارند تا دیده نشود و در دنیایی که خاموشی را برای تاریکی میخواهند ما شمعی برافروخته ایم تا سر آغاز روشنایی گردیم، صدای بینوایان شدهایم تا روایت کنیم حقیقت را...
دفتر مرکزی خبرگزاری در محل ساختمان مرکز اطلاع رسانه و رسانه های نوین مجمع جهانی کرامت است.
تمامی فعالیتهای «خبرگزاری کرامت» در مسیر آگاهی بخشی و برای تعالی بینش است، این خبرگزاری زیر مجموعهای از مرکز اطلاعرسانی و رسانه های نوین «مجمع جهانی کرامت» بوده و فعالیت های آن با هماهنگی آن نهاد معظم صورت میگیرد. ضمنا بروندادها و محصولات متنوع رسانه ای این مجموعه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعالیت های آن متاثر از تشکیلات مومنانه مجمع جهانی کرامت و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.