

.jpg)
به گزرارش خبرگزاری کرامت؛ دیروز سومین سالگرد یومالله سیلی محکم جمهوری اسلامی به آمریکا در بمباران پایگاه راهبردی عینالاسد این کشور در عراق بود. این سیلی که تنها یک آغاز در ذیل پروسه «انتقام سخت» از شهادت شهید سلیمانی تلقی میشود، چنان در همان ساعت شهادت سردار این پایگاه مهم آمریکایی را شخم زد و هراس بر ببرهای کاغذی آمریکایی مستقر در آن انداخت که فرمانده وقت سنتکام اعتراف کرد: «مطمئنا شبیه آن حمله را ندیده و تجربه نکرده بودم.»
تحلیلگران زیادی به تحلیل ابعاد این عملیات و معناداری پیامهای آن پرداختند. جمهوری اسلامی در اوج تحریم و تهدید با همان موشکهایی عینالاسد را به عنوان بزرگترین، مجهزترین و راهبردیترین و امنیتیترین پایگاه آمریکا، نه تنها در عراق بلکه در منطقه را زده بود که ژنرالهای آمریکایی آنها را فتوشاپ خوانده بودند! کارشناسان سیاسی دنیا، این حمله را نقطه عطفی در تاریخ روابط بینالملل نامیدند؛ چرا که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرئت نکرده بود به پایگاهی نظامی که به آمریکا تعلق دارد یا در حمایت آمریکاست، حتی یک موشک شلیک کند، نه با 13 فروند موشک آنجا را به تعبیر دقیق و اذعان سربازان آمریکایی شخم بزند. این توانمندی به بهای گزاف خون امثال شهید سلیمانیها، تهرانیمقدمها و دیگر شهدای مدافع حرم و امنیت و دفاع مقدس به وجود آمده و اینگونه برای جمهوری اسلامی اعتماد به نفس، ایمان و اقتدار معنوی و قدرت مادی و نظامی پیشبرنده تولید کرده است که میتواند مدعیترین، وحشیترین و غیرقابل کنترلترین قدرت هژمونیک جهان را به چالش بکشد و خواب خوش را از 94 آمریکایی که در شهادت سردار دلها به نوعی نقشآفرین بودهاند برباید. بمباران عینالاسد به دنیا جسارت داد که اگر آنها بخواهند میتوانند پایان یافتن «دوران بزن و دررو» را با تمام وجود تجربه کنند و بینی آمریکای مغرور را که رئیسجمهورش همه 140 کشوری که به آنها سفر کرده را لکهای بر روی شلوار جین آمریکایی نمیبیند به خاک بمالند. این بزرگترین پیام حمله به عینالاسد و بزرگداشت سالگشت آن است. با همه این دستاوردها و پیامدهای مثبت شلیک به چشم استکبار در منطقه، انتقام سخت ایران از ترور شهید سلیمانی هنوز انجام نشده است و این حمله تنها مقدمه و زمینهساز بخشی از این انتقام به حساب میآید که میتواند از ابعاد سخت فراتر برود و انشاءالله با توسعه به ابعاد نرم نهتنها سلطه منطقهای بلکه سیطره جهانی امریکا را به چالش بکشد. به تعبیر رهبر عزیزمان افول قدرت آمریکا و اخراج آن از منطقهای که به آن تعلق ندارد، انتقام سخت را محقق خواهد کرد، انشاءالله.
(فتحالله پریشان)
« خبرگزاری کرامت، راوی حقیقت »
در عصر فریب، در روزگاری که با جنگ روایتها توسط امپراطوریهای رسانه ای رو به رو شده ایم در زمانی که حقیقت را به گردباد میسپارند تا دیده نشود و در دنیایی که خاموشی را برای تاریکی میخواهند ما شمعی برافروخته ایم تا سر آغاز روشنایی گردیم، صدای بینوایان شدهایم تا روایت کنیم حقیقت را...
دفتر مرکزی خبرگزاری در محل ساختمان مرکز اطلاع رسانه و رسانه های نوین مجمع جهانی کرامت است.
تمامی فعالیتهای «خبرگزاری کرامت» در مسیر آگاهی بخشی و برای تعالی بینش است، این خبرگزاری زیر مجموعهای از مرکز اطلاعرسانی و رسانه های نوین «مجمع جهانی کرامت» بوده و فعالیت های آن با هماهنگی آن نهاد معظم صورت میگیرد. ضمنا بروندادها و محصولات متنوع رسانه ای این مجموعه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعالیت های آن متاثر از تشکیلات مومنانه مجمع جهانی کرامت و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




(3)(4).jpg)




.jpg)