menusearch
keramanews.ir

غریب‌آبادی: غنی‌سازی خط قرمز است

جستجو
دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ | ۱۸:۳۵:۱۶
۱۴۰۴/۲/۲۶ جمعه
(0)
(0)
غریب‌آبادی: غنی‌سازی خط قرمز است
غریب‌آبادی: غنی‌سازی خط قرمز است

به گزارش خبرگزاری کرامت، «کاظم غریب آبادی» معاون  حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه ایران روز جمعه و در پاسخ به یک کاربر توییتر در ارتباط با موضوع غنی‌سازی و درخواست‌های مطرح شده از سوی آمریکا مبنی بر اینکه ایران غنی‌سازی را متوقف کند، گفت: طرف‌های مذاکره ما به خوبی می‌دانند جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه دستاوردی را که با خون شهدا و هزینه های بسیار به دست آورده است، وجه المصالحه قرار نخواهد داد!

وی تاکید کرد: حق غنی‌سازی خط قرمز قطعی ماست! توقفی هم در غنی سازی پذیرفته نمی‌شود.

 share network
موسسه خدمات انفورماتیک کرامنت