دسترسی غیر مجازووشوکار اردبیلی مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب کرد
menusearch
keramanews.ir

ووشوکار اردبیلی مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب کرد

جستجو
دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ | ۱۸:۳۵:۴۸
۱۴۰۲/۷/۶ پنجشنبه
(0)
(0)
ووشوکار اردبیلی مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب کرد
ووشوکار اردبیلی مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری کرامت، روز پنجم بازی‌های آسیایی هانگژو با درخشش بی‌نظیر ووشوکاران ایران همراه بود و یوسف صبری ملی پوش اردبیلی، یک طلای دیگر را به ارمغان آورد.

صبری که طلای مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، در فینال وزن ۷۵- کیلوگرم به مصاف «فی لونگ کای» از ماکائو رفت و با شکست این حریف صاحب مدال طلا شد.

پیش از این صبح امروز افشین سلیمی به مدال طلا و محسن سیفی،  الهه منصوریان و شجاع پناهی نیز به مدال نقره رسیده بودند. ضمن اینکه روز گذشته زهرا کیانی در تالو به مدال نقره و شهربانو منصوریان در ساندا به مدال برنز دست یافته بودند.

 share network
موسسه خدمات انفورماتیک کرامنت